Täs on eletty nyt ihan kun jossain sumussa pari kuukautta, töitä ja kotona angstailua. Lisäks huomasin eläneeni selibaatissakin jo vaik kuin kauan, alapäässäni kasvaa lähes sammalta! Ajattelin jo että en edes muista mitä se seksi on ja miten sitä harrastettiin. Herra hurmurin kanssa meil ei ollu seksiä kertaakaan.. muutenkin sillä oli vähän isommat puheet kun teot seksin suhteen :D

No mutta kuitenkin oltiin viime viikolla reggae-bileis ja sielt sit tarttu matkaan sellanen Kuubalainen. Koko juttu oli vähän huvittava. Just Annalle puhuin ennen baariin lähtöä, että ei oikeestaan just miehet tai naiset kiinnosta tällä hetkellä et keskityn vaan töihin ja remonttihommiin ja lässynlässyn. Anna oli vielä samoil linjoil mun kans et nyt ei mitään miehiä. :D

Anna sit kuitenkin tapas siis siellä baaris jonkun sen vanhan hoidon ja mä sit vaan päätin ottaa sen kaverin ja pilkun jälkeen sit lähdettii mun luo jatkoille. Eli mun kuiva kausi loppu sit siihen.. ja sen jälkeen sit onkin tehny mieli vähän niinkun kokoajan. 

Tää Kuubalainen alkoi sit kirjoittelee mulle ja ilmeisesti hermostu kun en oikein vastaillu sille. Rehellisesti siks että en oikein tienny et mitä vastaisin sille. Lopulta sit kysyin siltä et mitä se must tahtoo. Se tyyppi sit sano haluavansa deittailla johon mä sit jouduin sanoo et kiitos mutta ei kiitos. Ei vaan kolahtanu tarpeeks kovaa. 

Kuubalainen lähti panetus jäi. Eli toisin sanoen avasin taas pitkästä aikaa puhelimeni lempparisovelluksen, Tinderin. Ja voi vaan arvata mihin se johti kun tsekkailin läpi kaikkii tyyppei keiden kanssa olin viime kesänä kirjotellu. Yhdelle sit vaan lähetin viestii et eipä oo kuulunu pitkään aikaan. Mein kirjotteluhan lähti sit ihan lapasesta siinä jotenkin päädyttiin siihen et tää Roni kutsu mut sen peiton alle tekemään taikoja.. yritin kyl olla loppuun saakka et en kyllä tule, mutta siiderille voin lähtee. Ja sinne sit lähdettiinkin. Roni oli ihan järkyttävän hauska tyyppi ja puhu jotenkin todella avoimesti sen asioista mikä sit vahvisti vaan sitä käsitystä et voin lähtee sen luokse ilman et se tyylii hakkaa ja ryöstää mua. Ja kyl kannatti lähtee ehdottomasti! Parasta seksiä taas pitkiin aikoihin. 

Seksissä mun mielestä tai ainakin mulle tärkeetä on se että se on hauskaa et pystyy nauraa ja sitä kautta rentoutumaan. Jostain syystä meil synkkas tosi hyvin ja kolme tuntia meni ihan huomaamatta. Roni sano et sil oli ihan loppunussittu olo :D ja sellainen se oli omakin olo vaikka sitä ei tajunnu kun vasta sen jälkeen kun hommailut oli hommailtu. Kun erottii ni sanoin Ronille et me ei sit varmaa nähdä enää.. se päätti sit sanoa et se haluis kyl ehkä nähdä. Hemmetin pelimies! Koska pelimiesliike se oli! Se haluu pitää mut varalla kun sitä alkaa panettaa ja se naamioi sen siihen et sitä muka oikeesti kiinnostas nähdä mua. No täytyy kattoo jos siit jotain joskus kuuluu et mil fiilikset itte oon siin vaihees. Parisuhdemielessä en siitä oo kiinnostunut, koska mun kusipäämagneettivaroitus hälyttää tän tyypin kohdalla kovaa ja punaisena.