Oltiin eilen kavereiden kanssa päätetty lähteä piristämään ankeaa iltaa ulos. Oltiin yhdessä baarissa kun joku täysin random tyyppi tuli kysymään multa että lähdenkö savukkeelle. No lupasin lähteä ja sitten alettiin juttelemaan ja yllättäen tämä tyyppi kysyi että saisko suudella mua. Oikeastaan se ei edes odottanu vastausta vaan otti mun pään käsiensä väliin ja otti väkisin. Se tuntui yllättävän miellyttävältä, varsinkin kun huomasin jalkojeni menevän täysin veteliksi.Se oli kiimainen suudelma ja jäin kieltämättä toivomaan lisää. Kävimme tanssilattialla ja tämä mies kaikessa röyhkeydessään oli todella kiihottava.

Päädyimmekin lopulta mun luokse jatkamaan iltaa. Seksi oli huikeaa. Mies oli juuri niin dominoiva kuin olin ajatellutkin ja itsehän sain keskittyä vain nauttimaan olostani. Mua pidettään vahvoin käsin paikoillani mulle tehtiin asioita ja mut otettiin niin antaumuksella. Aluksi se oli vähän pelottavaakin mutta sitten rentouduin kun tajusin että mies kuuntelisi mua ja lopettaisi heti jos niin haluaisin. Nussittiin aamulla vielä kolmannen kerran. Heräsin siihen kun mut vaan heitettiin mahalleni ja sisälleni työnnettiin kova kalu sen enempää kyselemättä. Samalla korvaani kuiskattiin "sä teet musta hullun"

Edelleenkin vaan kiihottaa ajatus viime öisestä ja seksi oli oikesti niin hyvää vaikka nyt joka paikkaa koskee, mutta oli se sen arvoista! Kuitenkin tämä mies oli niin röyhkeä että en ikinä voisi kuvitella mitään muuta hänen kanssaan kuin tämän yhden yön. Lisäksi tämä tyyppi sanoikin että hän on huonoa seuraa eikä häneen kannatakaan tutustua enempää. Tähän tämä saa nyt jäädä vaikka mieli tekisikin lisää mutta en lähde siihen mukaan nyt ollenkaan. Mulla on aina ollut joku kusipäämagneetti joten jos nyt jostain syystä päättäisinkin nähdä tota kaveria uudestaan niin luultavasti vielä ihastuisin siihen ja se ei nyt kyllä sovi mun suunnitelmiin, joten pelataan varman päälle nyt. Ei muuta kun nenä kohti uusia tuulia :)